Tuesday, October 18, 2016

Fxstreet my eie forex storie

Die Forex Week Ahead die Forex Week Vooruit: 10 Oktober ndash 14 Oktober Mon: EUR uitvoering Duitse Handel Balans Tue: EUR uitvoering Duitse amp EuroZone ZEW Opnames Wo: EUR uitvoering maak EuroZone industriële produksie, dollar uitvoering maak FOMC vergadering Minute Do: CNY uitvoering maak handelsbalans, EUR uitvoering Duitse VPI, dollar uitvoering maak ru-olie voorrade, Fed rsquos Harker praat Fri: CNY uitvoering maak VPI, dollar uitvoering maak kleinhandelverkope, UOM Vertroue, Fedrsquos Yellen praat dollar 'n gemengde week vir die Amerikaanse dollar, wat aansienlik meer as die week aangevuur deur positiewe druk versterk in beide ISM Manufacturing en Nie-Manufacturing lesings voor laer op swak September NFP s en toenemende werkloosheid koers omkeer. Amerikaanse rentekoersverhoging verwagtinge gely het in die nasleep van die teleurstellende indiensneming verslae wat die Fed voorstel is waarskynlik nie om te beweeg in November en inderdaad, het 'n afswaai in die verwagtinge vir Desember verligting aangevuur. EUR Bloomberg News berig die Europese Sentrale Bank waarskynlik geleidelik verminder aankope verband as dit eindig kwantitatiewe verligting. 'N informele konsensus gebou onder beleidmakers in die afgelope maand daardie bate te koop sal wees tapse een keer 'n besluit geneem word om die program te beëindig, volgens euro-sone sentrale-bank amptenare, wat nie gevra word geïdentifiseer omdat hulle beraadslagings is vertroulik. Op die data voor, Eurosone Service PMI data en verkoop verkoopsyfers vrystellings ingekom bo verwagting mark en by die euro bod toon wat reeds gesien sedert die ECB taps storie GBP Sterling begin die week onder groot druk op die rug van die bevestiging deur Britse PM Mag die Verenigde Koninkryk sal amptelik sneller artikel 50 en hierdie begin die EU uitgang proses teen die einde van Maart 2017 op die laatste. Die aankondiging het markte verras lei tot golf van verkope. Ten spyte van positiewe September PMI lesings oor die week bearishness voortgegaan en in die vroeë oggendure 'n vermeende vet vinger / algo fout aangevuur n 6 daling in GBPUSD. Selling het in reaksie op kommentaar deur die Britse PM Hollande wat die EU dring daarop aan om 'n harde standpunt oor Brexit neem, is beweeg dan vererger in dun likiditeit voorwaardes oornag. JPY In September, Japannese huishoudings het meer gunstige beoordeling van die ekonomie. Ten spyte van data wat dui op matige groei hierdie kwartaal, huishoudings verwag verbetering in indiensneming en algehele lewensbestaan, stuur die sub-komponente om multi-jaar 'n hoë. Japanrsquos meter van die dienstesektor was af met 1,4 punt tot 48,2 in September, plaas nog 'n bewys van matige groei hierdie kwartaal. AUD Kleinhandelverkope gegroei 0.40 vanaf Julie tot Augustus na plat groei van Junie tot Julie. Dit was die vinnigste toename in sewe maande, gedryf deur verhoogde beskerming in kafees, restaurante en afhaal kos dienste. Prestasie van dienste indeks gebly onder 50, die punt skei uitbreiding van inkrimping, maar 'n pick - in verkope en nuwe bestellings gestoot die lees hoër (September: 48.9 vs Augustus: 45.0). CAD Die Kanadese Dollar was onder druk vandeesweek ten spyte van krag in olie markte as handelaars voortgaan om te verwag verdere BOC verligting. Werkloosheid data op Vrydag getoon dat die kop koers gebly bestendig op 7 September Alle kommentaar, kaarte en analise op hierdie webwerf is suiwer aan ons eie persoonlike gedagtes en menings van die mark toon en moet geensins beskou word as aanbevelings of advies. Moet asseblief nie handel uitsluitlik op grond van enige inligting wat in hierdie webwerf, altyd jou eie analysis. Trading Sielkunde: Druk die handel in 'n doel om ons fokus te verhoog op die belangrikheid van sielkunde in jou handel, Littlefish FX Analyst Nathan Batchelor bring ons 'n nuwe reeks oor Trader sielkunde. Hier dek hy die druk 'n handelaar in die gesig staar om elke dag te wees om aktief in die mark, in hierdie kop-gedrewe, vinnige, sosiale media ouderdom wat handelaars nou bevind hulself lewe in. Druk om Trade In die eerste plek wil ek graag om te begin deur te sê dat toe ek die eerste keer begin uit handel en leer van ander meer ervare handelaars, en 'n groot mate die opvoeding van myself op al ding Forex, die menings van ander en hul ondervinding en kennis het 'n diepgaande uitwerking op my. Net om rond suksesvolle handelaars en myself gebuik om absorbeer hulle wysheid versnel die leerproses vinnig. Maar daar kom 'n punt in 'n trader8217s loopbaan waar ander peoples8217 menings en die druk om saam te handel met wat almal anders doen kan nadelig wees en die beperking van jou leerervaring in Forex. Die vorming van jou eie mening In my vroeë jare van die saak wat ek kan sê redelik veilig wat nie my eie mening te vorm en om gevang in wat almal anders doen kos my 'n groot deel van die geld, en dit het my ook 'n lang tyd om te leer hard les. Ek wil graag vir jou twee werklike lewe voorbeelde van hierdie, beide uiters relevant is vir die punt wat ek probeer oordra met betrekking tot die vorming van ons eie menings in die handel te gee. 'N Vriend het ek na skool met is trou en hy het my op my uit te nooi om sy verlowingspartytjie. Ek het nog nooit ontmoet sy toekomstige vrou en hy het my vertel oor die telefoon sy die snaaksste was, die meeste soetste Gemaklik vroue wat hy ooit ontmoet het, en 'n Kate Winslet look alike om te begin. Natuurlik het ek het die party en ontmoet sy toekomstige vrou, en soveel as wat ek wou regtig soos die persoon wat hy was getrou ek eintlik gevind uit my eie standpunt dat sy harde werk, redelik dof maatskappy en met betrekking tot my pal8217s verwysing na was haar celebrity tweeling, let8217s net sê hy moet regtig 'n goeie oogkundige sien. Neem jou eie ambagte My tweede verhaal gaan oor 'n paar redelik goed ken handelaars. Ek sal nie noem hulle as they8217re handel vandag en ons is nog steeds goeie vriende en ek het 'n groot deel van die respek vir wat hulle almal bereik het in terme van 'n winsgewende loopbaan. Hierdie handelaars is wat algemeen vandag bekend as HFT handelaars (hoë frekwensie handelaars), met 'n groot hoeveelheid van die kort termyn ambagte elke dag op grond van tegniese ontleding en hul wye ervaring van die saak oor 'n reeks dekades. Toe ek die eerste hierdie ouens ontmoet het, was ek baie oorweldig om die minste te sê. Hulle sal miskien neem 10-15 ambagte per dag en ek moet sê ten tyde ek blindelings volg wat hulle doen en sê, en nie regtig verstaan ​​hoekom ek dit doen. Ek was besig om 'n groot van hoeveelheid ambagte net om tred te hou met die groep. As dit geblyk in die loop van tyd het ek wasn8217t eintlik enigiets leer. Selfs al het hulle geld was om, Ek het regtig didn8217t verstaan ​​waarom hulle die ambagte wat hulle gedoen het was besig. Ek kan jou vertel ek het gevind dat dit gegrief my baie, en ek hou die groep om self te leer myself, stadig opvoeding myself totdat ek verstaan ​​hoe om geld te maak op 'n manier wat my persoonlikheid pas, en 'n manier wat perfekte sin gemaak om my. So hopelik kan jy die punt wat ek probeer om hier te sien: die lewe is baie soortgelyk aan die handel in dat ons almal verskillende opinies en die wyse waarop ons sien dinge kan heeltemal anders wees. Ons moet dus vorm ons eie menings in die lewe en het vertroue in hierdie menings. Met betrekking hierdie direk handel moet ons probeer om te leer uit ons besluite, en nie net voel onder druk om saam te stem of 'n afskrif ander handelaars blindelings of wenke neem sonder om te dink oor hulle eerste. Kyk na jouself ten volle te voed in Forex, sodat jy werklik menings kan vorm en analise Vermy die daaglikse druk van wat ander doen om jou Vermy handel oor nuus en wat die hy gesê / Sy het gesê skare sê oor sosiale media of TV voel nie die druk om handel te dryf net te wees in die mark sodat jy don8217t voel uitgelaat altyd vra jouself wat jy dink Alle kommentaar, kaarte en analise op hierdie webwerf is suiwer aan ons eie persoonlike gedagtes en menings van die mark toon en moet geensins behandel as aanbevelings of advies. Moet asseblief nie handel uitsluitlik op grond van enige inligting wat in hierdie webwerf, altyd jou eie analysis. Adam Button wen FXStreet8217s Forex Persoon van die Jaar 2014 8211 'n uitsig oor Adam van die binnekant ForexLive Adam, baie geluk met die toekenning Ek het net 'n kans om sit 'n vinnige reaksie op gister, en wou 'n bietjie meer by te voeg. Om miskien gee die ForexLive gemeenskap 'n bietjie meer insig in wat ek weet van Adam Button. Ek is gelukkig in die sin dat ek kry om te werk met Adam, die uitruil van telefoonoproepe, e-pos en kitsboodskappe op verskillende tye elke dag 8211 it8217s 'n voorreg om so nou saamwerk met so 'n gentleman. So, here8217s my storie van hoe ek gekom het om te werk met Adam, en om 'n aanduiding te gee in wat hy doen vir die webwerf. My ervaring van ForexLive begin, as dit nie vir byna almal, as 'n leser, met behulp van ForexLive as 'n bron vir nuus en menings. Ek gebruik om my eie blog het, met 'n paar lesers elke dag (Hi Mamma). Op 'n dag het ek 'n post gegaan neute met treffers. Ek snuif uit te vind wat aan die gang was, ontdek dat Adam het wat verband hou met dit uit ForexLive. Wat is dit ForexLive, wie is hierdie Adam Button ek gevra. Ek is bly ek het gevind dat die webwerf 'n Rukkie later het ek opgelet ForexLive is op soek na iemand om in te vul van tyd-tot-tyd. Jamie (Coleman) het my 'n plek op die bank en ek ingevul vir 'n paar Asiatiese skofte. Ek is geneem op die Asiatiese verskuiwing voltydse kort daarna dek, met 'n paar groot skoene om te vul. Gedurende hierdie tyd was Adam my kontak. Hy het my 'n baie hulp, lei my deur ForexLive, van wenke oor plasing, redigering en dies meer, om idees oor hoe om die beste te skryf poste. Adam spandeer baie tyd saam met my en was 'n konstante ondersteuning. Ek het 'n goeie vertoning van sy ruim, gee die natuur. Niks was, of is, te veel moeite vir Adam. Sy mees konsekwente en dikwels herhaal stuk van die raad Geniet Binne slegs 'n paar maande na die begin, al is, so oud-timers op die terrein sal onthou, ForexLive begin om te gaan deur middel van 'n groot omwenteling. Jamie, Gerry en Pete besluit om die terrein te verlaat, Adam besluit om aan te bly. Ek was 'n paar maande in hierdie saak en gekonfronteer word met 'n keuse van watter kant toe spring 8230 Ek onthou op daardie tydstip sê vir Adam 8220I didn8217t aan te meld vir this8221 Dit wasn8217t 'n maklike besluit en ek het die grootste respek vir Jamie, Gerry en Pete (wat afkyk op ons almal en lag, ek hoop), maar, wel, natuurlik, het ek besluit om te spring in die diepkant met Adam. En wat 'n diep kant was dit. Vir weke was dit Adam en ek wat ForexLive 242155 (sy eintlik 'n bietjie meer as dit, maar jy kry die idee), afgewissel 12 uur skofte om die nuus in die voorkant van ons lesers hou. Ons heg waarde aan elkeen wat die webwerf besoek en dit was 'n verbintenis vir ons dat ons nie van plan om hulle in die steek gelaat. Dwarsdeur daardie tyd Adam was, soos altyd, vrygewig, vlak-headed, en absoluut toegewy. (Alhoewel, net tussen jou en my, teen die einde van elke week het hy begin om 04:30 in plaas van 04:00 'n paar dae) Ons het gou op Mike vir die Verenigde Koninkryk sessie en dan Ryan aan die UK / VSA sessies oorvleuel (as hy isn8217t af by die plaaslike kroeg), en dinge gevestig. Maar nie vir te lank. As selfs nuwer lesers op die blad sal onthou, is ForexLive onlangs gegooi gratis deur ons grootste ondersteuning oor die jare, FXDD. En, laat ek digress vir net 'n oomblik om te noem wat 'n groot ondersteuning wat hulle 8211 in al my handelinge met die mense by FXDD Ek was beïndruk met hul professionaliteit en begeerte om te help ForexLive wees was sy beste via hul ondersteuning ForexLive is vrylik beskikbaar gestel alle FX handelaars, nie net hul eie kliënte. Sedert die besluit deur ons op die blad voort, het die diepkant verdiep. Adam geneem het op 'n leidende rol en werk lang, lang ure om hierdie webwerf te kry na 'n posisie waar dit kan voortgaan sal wees. Adam poste op die blad hoofsaaklik tydens die Amerikaanse sessie, maar laat my verseker almal wat op ForexLive deelneem, werk hy en werke, en werk lang, lang ure daarna op al die ander take wat nodig is om 'n besigheid te bou. Ek weet, ek plaas op die verskuiwing onmiddellik na Adam8217s en kry chat, e-pos en telefoon oproepe op verskeie onderwerpe van hom diep in die lang, koue, Kanadese nagte Dit alles terwyl hy sowel verhandel Dit sou nalatig van my nie te praat van die lang ure wat in deur Mike en Ryan 8211 ook aandag aan werf besigheid sake sit lank nadat die afwerking plaas vir die dag, en deur Greg. Die FX wêreld is gesentreer op die noordelike halfrond rondom die Verenigde Koninkryk / Europa / VSA, en Adam, Ryan en Mike alles op groot ekstra pogings lank in hul aande om ForexLive8217s bestaan ​​8211 verseker en terwyl dit aan die gang is Greg is voortdurend die opdatering van die tegniese ontleding op die terrein as prys reageer op nuwe insette. En, ek weet, as ek dit nou tik op die naweek, wat Greg is steeds op dit met 'n groot meer waarde ekstra vrygelaat te word om die ForexLive gemeenskap in die komende dae. 'N Ekstra wat vrylik beskikbaar sal wees, as al ForexLive8217s uitset is. Soos 'n ander insig in die ou 8230 laat my vertel wat gebeur het toe ek hom gelukgewens. Hy was nog in die vreugde fase, natuurlik, dit is 'n groot eer van die mense op FXStreet, maar in al van ongeveer 5 tot 8 sekondes was hy terug na besigheid met 'n versoek van my om ontslae te werk 'n ander idee om die verbetering van werf Ek can8217t wag totdat die nuwe jaar toe 'n groot deel van hierdie idees in plek gestel sal word en dan nuwes kom saam. En I8217m reeds begin om 'n aanduiding van wat kan wees FXStreet8217s Forex Persoon van die jaar te kry in 2015, as hy weer doesn8217t stadiger 'n bietjie, baie geluk Adam op 'n welverdiende toekenning, en te danke aan die span by Forex Street vir hul beraadslagings oor die saak (hoewel I8217m seker dit didn8217t te lank neem). En wat sou ForexLive wees sonder 'n musiekvideo Dit is uit 'n groot Kanadese sanger / liedjieskrywer, met die skryf van die hulp van 'n Aussie. Dit is nie die oorspronklike weergawe, maar dit is my gunsteling 8230 en, soos die ForexLive manier, sy 'n baie pret Premier forex nuus site gestig in 2008, ForexLive is die voorste forex nuus site bied interessante kommentaar, opinie en analise vir ware FX handel professionele. Kry die nuutste breaking buitelandse valuta handel nuus en aktuele updates from aktiewe handelaars daagliks. ForexLive blog funksie voorpunt tegniese ontleding kartering wenke, forex analise, en geldeenheid paar handel tutoriale. Vind uit hoe om voordeel te trek uit swaaie in globale markte buitelandse valuta en sien ons real-time forex nuus analise en reaksies op sentrale bank nuus, ekonomiese aanwysers en gebeure in die wêreld. 2016 - Live Analytics Inc v.0.8.2659 HIGH RISIKO WAARSKUWING: buitelandse valuta handel dra 'n hoë vlak van risiko wat nie geskik is vir alle beleggers kan wees. Hefboom skep bykomende risiko en blootstelling te verloor. Voordat jy besluit om buitelandse valuta handel te dryf, noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, ervaring vlak, en risiko toleransie. Jy kan sommige of al jou aanvanklike belegging te verloor nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor nie belê. Voed jouself op die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële of belastingadviseur as jy enige vrae het. ADVIESLIGGAAM WAARSKUWING: FOREXLIVE bied verwysings en skakels na geselekteerde blogs en ander bronne van ekonomiese en markinligting as 'n opvoedkundige diens aan sy kliënte en vooruitsigte en nie eens die menings of aanbevelings van die blogs of ander bronne van inligting. Kliënte en vooruitsigte word aangeraai om versigtig te oorweeg die menings en analise wat in die blogs of ander inligtingsbronne in die konteks van die kliënt of potensiële kliënte individuele analise en besluitneming. Nie een van die blogs of ander bronne van inligting is as wat 'n bewese rekord in ag geneem word. Vorige prestasie is geen waarborg van toekomstige resultate en FOREXLIVE spesifiek adviseer kliënte en vooruitsigte om versigtig hersiening alle eise en vertoë deur adviseurs, bloggers, geld bestuurders en stelsel verskaffers voor te belê enige fondse of die opening van 'n rekening by 'n Forex handelaar. Enige nuus, menings, navorsing, data, of ander inligting vervat in hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak belegging of handel advies. FOREXLIVE ontken uitdruklik enige aanspreeklikheid vir enige verlore skoolhoof of winste sonder beperking wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Soos met al die raadgewende dienste, verlede resultate is nooit 'n waarborg van toekomstige resultate. Besigtig Touch / Klik op enige plek te sluit


No comments:

Post a Comment