Monday, October 17, 2016

Forex makelaar bemarkingsplan

Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en julle blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAHow te bou 'n wen-bemarkingsplan vir jou Forex Brokerage Of jy begin 'n nuwe FX makelaars, of soek na jou gevestigde makelaar neem na die volgende vlak, sal jy waarskynlik in die gesig staar 'n paar uitdagings algemene makelaars: julle nie te lok genoeg nuwe handelaars julle nie omskakeling genoeg demo rekeninge om rekeninge julle nie die behoud van handelaars vir 'n lang genoeg julle nie seker hoe om jou makelaar te onderskei van mededingers Dit is beslis nie die geval is hulp wat Forex is een van die mees mededingende en duur nywerhede lewe . om mee te ding in So, binne die beperkings van 'n beperkte begroting vir bemarking, die vraag word: Hoe kan jy die kompetisie te klop sonder-out spandeer hulle die antwoord: Teen buite dink hulle. Kom ons kyk na sommige van die gebiede wat jy sal wil hê om te oorweeg wanneer die bou van 'n wen-bemarkingsplan vir jou beskikbaar stel. 1. inhoud Marketing amp Blogging inhoud bemarking is 'n belangrike gebied na te dink oor jou bemarkingsplan, asof goed gedoen het, kan dit jou in staat stel om 'n groot gehoor van handelaars te bereik sonder om te betaal hemelhoë advertensie koste. Een van die beste voorbeelde van die inhoud bemarking in die FX bedryf wat Ive teëgekom is hierdie interaktiewe infographic op U teen John Paulson deur MahiFX. MahiFX in staat was om te kry meer as 80 webwerwe om te skakel na hierdie stukkie van die inhoud, die bevordering van hul SEO ranglys en uiteindelik in staat te stel om rang op bladsy een vir uiters mededingende sleutelwoorde soos Online Forex Trading, wat 'n groot hoeveelheid van die verkeer ry na MahiFX gratis, elke maand. Om dieselfde verkeer deur betaal Google-advertensies te vang, MahiFX sal moet toekenning van meer as twintig duisend dollar per maand. Deur te belê in kwaliteit van die inhoud vir jou site, jy nie net trek verdien inkomende lei om jou makelaars webwerf, maar hulle is ook meer geneig om te skakel as jy die opvoeding of vermaak hulle in die proses. Fokus op die bou van die beste gehalte inhoud wat jy kan, en maak dit 'n missie om die werklike waarde te gee aan jou lesers. Terwyl handel strategieë, daaglikse wenke en mark updates is fyn om te skryf oor hierdie is al gedoen. Soos MahiFX, moet jy om te fokus waar die kompetisie is nie en skep werklik kreatiewe inhoud nie net reiterations van bestaande idees. 2. HEFBOOM Social Media sosiale media is ook 'n noodsaaklike deel van jou bemarkingsplan. Skep 'n aanlyn-veldtog vir Facebook en Twitter en ook 'n paar gewig agter jou groot blog boodskappe, te skenk aan die poste te verhoog en stuur hulle uit om mense wat belangstel in die handel. Dit sal betaal op die lange duur. Maak seker jou lesers, bou 'n sosiale media volgende, kruis bevorder tussen Facebook en Twitter rekeninge en dan mark om jou volgelinge. 3. Alternatiewe vir Google Adwords Soos reeds genoem, Google Adwords is 'n moeilike taktiek vir FX makelaars. Met veel sleutelwoorde kos soveel as 70 per klik. die marge vir die opwekking van 'n wins kan baie slim wees. Dit is hoofsaaklik as gevolg van Google Adwords gebruik 'n bod gebaseerde model, en as gevolg van die hoë kompetisie, die bod is nou swaar opgeblaas. In plaas daarvan, fokus op Remarketing 'n slim oplossing gebaseer op mense op die geskiedenis. In kort, as 'n potensiële handelaar besoek jou webwerf, dan Google (of Facebook) kan hulle op te spoor en wys jou advertensie vir hulle 'n paar dae of weke in die ry, miskien wanneer theyre gereed om voort te gaan en 'n forex handelaar, of wanneer theyve uiteindelik besluit om oor te skakel van hul huidige makelaars. Ander alternatiewe sluit in Facebook Advertising, wat gebaseer is op my persoonlike toetse kan lei tot koste per verkryging van 'n aktiewe handelaar vir so min as 40. Twitter advertensies is nog 'n goeie opsie om te verken, veral nou dat hulle toelaat om advertensies om mense uit te voer op grond van hul finansiële kriteria (bv hul inkomste, die bankrekening wat hulle gebruik, of hulle is 'n handelaar, ens). 4. Gebruik Social Trading Tegnologie Sosiale handel sagteware soos ons s'n is veral sterk soos dit in elke stadium van jou bemarking tregter en lewensiklus kliënt pak die sleutel knelpunte. Van aansporing jou bestaande handelaars om die vriende te nooi, om te vra handelaars om hul rekeninge te gradeer op presies die regte oomblikke, om die bevordering van handel volume en 'n platform wat hou handelaars behou vir langer, sosiale handel in staat stel om baie van verbeterings op verskillende stadiums maak samestelling in 'n groot toename in jou makelarye bottom line. Met meer as vier miljoen handelaars met behulp van die verskillende sosiale handel platforms (en die aantal mense wat op soek is na sosiale beurs in Google toenemende maand-tot-Mont), sy duidelik dat sosiale handel is werklik iets wat handelaars eis. As jy hoef nie 'n oplossing vir sosiale handel om jou handelaars bied, sal jy waarskynlik binnekort handelaars verloor om 'n makelaar wat doen. 5. 'n sterk IB amp Affiliate Network Die ander manier om dieselfde doel is om 'n dwingende affiliate offer te skep. Uit my ervaring as 'n vennoot, hier is 'n paar wenke: Wees vrygewig met jou kommissies Affiliasies sinvol die meerderheid van die verkeer te stuur aan die hoogste bieër. As jy 'n gemiddelde uitbetaling te skep, sal jy kry gemiddelde resultate. Belê in sukses optimalisering As 'n vennoot, Id eerder my verkeer te stuur na 'n makelaar wat 'n 300 SPW met 'n 5 sukses persentasie, oor 'n makelaar wat 'n 600 SPW met 'n 2 sukses persentasie. Huur 'n goeie UX ontwerpers en voortdurend toets landing page variasies om jou sukses persentasie te maksimeer. Bied 'n sub-filiaal / IB program Dit sal jou affiliate program in staat stel om eksponensieel te groei as affiliasies nuwe affiliasies te lok. 6. Ken jou selfoon Strategie Volgens Facebook, 30 van alle ambagte vind plaas op 'n mobiele toestel. As u diens isnt mobiele vriendelike, jy mis te loop op 'n baie nuwe kliënte en 'n baie handel aktiwiteit van bestaande kliënte. Deur dit so maklik as moontlik om jou webwerf en platforms gebruik van 'n mobiele toestel, jy nie net verbeter jou selfoon SEO verkeer jy ook direk jou handel volume te verbeter. Bemarking is 'n fyn kuns wanneer dit kom by Forex. Jy sal foute langs die pad, maar solank as wat hulle dit nie die koste van die aarde, wat jy leer uit hulle en jy bly beweeg vorentoe, sal hulle eenvoudig die prys van vooruitgang wees. TradeSocio 2016-09-07T13: 34: 1200: 00 November 30, 2015 Deel hierdie storie, Kies jou platform Versoek 'n Demo8 Verband Marketing sondes wat dood Besigheid Groei Min dinge maak 'n groot verskil. Dis waar in die huwelik, ouerskap, en in die bemarking van jouself as 'n verband professionele. Te dikwels kry ons vasgevang is in die dik van dun dinge en ons verloor voeling met wat werklik dryf sukses in ons besigheid. In die kort tydjie wat ons saam het, ek wil om jou te herinner (of verras) van agt dodelike bemarking sondes wat kan verlammende jou besigheid groei. Sonde 1 - Werk in jou besigheid in plaas van op jou besigheid Ek werk met 'n raadgewende kliënt onlangs wat in 'n verkope insinking was. Ek het besluit om 'n baie eenvoudige diagnostiese voer. Ek het net het hom gevra om te e-pos vir my 'n gedetailleerde lys met al sy aktiwiteite vir die volgende drie dae en dan gee my 'n oproep terug. Hy het sy huiswerk en ek het die e-pos lys van al sy aktiwiteite en hoeveel tyd het hy op hulle. Met 'n onmiddellike oogopslag kan ek nie sê presies wat sy probleem was -. Hy didnt besef wat sake was hy in Na die hersiening van sy aktiwiteite, was dit duidelik dat hy in die blus van vure besigheid was, want dis waar hy die meeste van sy tyd bestee . Eerder as om te werk op sy besigheid, is hy besig om in sy besigheid. Dit verband professionele (en jy) moet spandeer meer tyd besig met jou besigheid dinge soos pro-aktiewe verkope en bemarking aktiwiteite, wat 'n hoër langtermyn payoff het doen. In sy gewilde boek, 7 Gewoontes vir Highly Effective People. Stephen Covey hamers hierdie punt tuis met behulp van sy beroemde Time Management Matrix. Dr. Covey beklemtoon dat daar te veel sake-eienaars hul tyd te spandeer doen dringende - maar nie belangrike aktiwiteite wanneer hulle hul tyd moet spandeer word aan nie-dringende - maar belangrike aktiwiteite. Nie-dringende, maar belangrike aktiwiteite, soos die implementering van verkope en bemarking stelsels genereer voortgesette en volhoubare langtermyngroei. Sonde 2 - Versuim om te skep en gebruik van 'n bemarkingsplan Verlede jaar het ek het gepraat by 'n nasionale verband konferensie en het sowat 100 verband professionele mense in die kamer. Ek vra die skare om hul hande te hou as hulle het 'n huidige bemarkingsplan wat hulle gebruik en verwys na 'n konsekwente basis. Slegs drie hande opgegaan Ek was geskok. Studies het getoon dat klein besighede wat skep en konsekwent gebruik bemarking planne ervaar 'n gemiddeld van 30 hoër verkope as hul mededingers. Wouldnt jy wil om jou verkope te verhoog met 30 Hier is 'n paar wenke om jou te help jou verband bemarkingsplan te skep. Wenk 1: Begin jou plan deur die keuse van 'n spesifieke nismark om jou bemarking pogings te fokus op. Wenk 2: Identifiseer jou nismarkte probleme, vrese en frustrasies (warm knoppies). Wenk 3: Maak 'n bemarking boodskap wat gratis inligting (dit wil sê spesiale verslag, gids, CD's, DVD's, ens) wat betrokke is by jou om jou teikenmark bied. Wenk 4: Breek jou plan af in mini-planne soos geslag plan lei, opvolg bemarkingsplan en 'n verwysing generasie plan. Wenk 5: Blok skedule 30 minute elke week by jou plan te hersien. Sonde 3 - Versuim om te implementeer Systems 'n Stelsel is 'n besigheid proses wat voorspelbaar, konsekwent, en kopieer resultate genereer dag na dag. As jy wil 'n goeie voorbeeld van 'n stelsel te sien, gaan jy na 'n kitskos-franchise soos McDonalds of Wendys. Let op hoe hulle dieselfde dinge, op dieselfde manier, elke keer doen. Ongelukkig het die meeste verband professionele nooit die tyd neem om hul besigheid, wat lei tot duplisering, afval, chaos sistematiseer en uiteindelik verlore verkope. Sonde 1 is deels te blameer omdat hulle nie om hulle te beweeg om die skep en implementering van stelsels. Sonde 4 - Nie Bemarking aan jou kliënt databasis meeste Realtors glo - hetsy bewustelik of onbewustelik - dat wanneer jy die transaksie te sluit en die kliënt loop by die deur uit, dan is die daad is gedoen en jy net beweeg op na die volgende vooruitsig. Wat hulle dit nie besef nie, is dat hulle volgende vooruitsig dalk net agter aan geloop het by die deur uit. Sy amper asof hul ingesteldheid is: My kliënt net hul huis gefinansier deur my theyre nie gaan na 'n ander huis te koop enige tyd gou so hoekom mors my tyd en / of geld op hulle. Kom ons vind 'n nuwe vooruitsig. Die feit is, moet jy wees om 60-70 van jou besigheid uit jou bestaande kliënte databasis deur middel van verwysings, hernuwings, refinances en terugkope. In jou verband bemarkingsplan, moet jy implementeer kliënt waardering gebeure, verband kliënt nuusbriewe. en verjaardagkaartjies - al is ontwerp om herhaling en verwysing besigheid te stimuleer. Daarbenewens moet elke verband professionele stelsels wat verskeie strome van kliënt verwysings genereer implementeer. Vir meer in-diepte opleiding op hierdie, kyk na ons gratis verband bemarking webinars. Sonde 5 - Nie toetsing en dop jou marketing John Wanamakers beroemde 1886 aanhaling som dit baie goed: ek weet dat 50 van my advertensies vermors. . Ek dont weet net wat die helfte niks erger as om geld te spandeer op 'n bemarkingsveldtog en sonder om te weet of dit gewerk het of nie Daar is '. Sy nog erger as jy voortgaan om geld te spandeer op 'n bemarkingsveldtog wat jy dink werk nie, maar regtig isnt. Theres net een ding erger as beweeg in die verkeerde rigting, en dis beweeg in die verkeerde rigting entoesiasties Die enigste manier om te belê in jou bemarking pogings met vertroue is om 'n veldtog te toets, spoor dit op en meet jou resultate. Dis hoekom ek raai altyd iets van 'n lae risiko bied, soos 'n gratis gids, spesiale verslag, seminaar of klank-CD te kry mense om onmiddellik te reageer via die telefoon of webvorm sodat jy die antwoord kan dop. Hierdie strategie kan jy ook jou vooruitsigte kontakbesonderhede te vang, sodat jy kan voortgaan om op te volg met hulle. Sonde 6 - Nie opvolg Studies het getoon dat 81 van alle verkope gebeur op of na die vyfde kontak. As jy 'n verband professionele en julle alleen doen een of twee opvolgwerk, dink al die besigheid jy verloor. Nie opvolg met jou vooruitsigte, kliënte en verwysing vennote is dieselfde as die invul van jou bad, sonder om eers om die prop in die drein Hier is 4 sleutels tot die ontwikkeling van 'n suksesvolle opvolg stelsel: 1. Skep 'n voorsprong vang stelsel wat akkurate en betroubare. 2. Ontwikkel dwingende opvolg bemarking literatuur wat verkeer te ry na jou webwerf of oproepe na jou kantoor. 3. sistematiseer die proses sodat die proses gebeur dag in en dag uit, op dieselfde manier elke keer. 4. Automatiseer die stelsel so veel as moontlik met behulp van 'n kontak management system (CRM), e-pos auto responders en / of 'n buite e-huis om jou mailings doen. Sonde 7 - Bespuiting en bid Glo dit of nie, nie almal is 'n goeie vooruitsig vir jou verband dienste. As dit die geval is, hoekom sou jy spandeer jou kosbare bemarking dollars probeer om hulle te bereik Dit nie die geval sin maak. As almal is jou perspektief, dan sal niemand jou kliënt. Ongelukkig, te veel verband professionele stuur algemene bemarking boodskappe met behulp van algemene massamedia soos radio, bushalte advertensies, nie-geteikende geadresseerd pos druppels, en algemene koerant advertensies om hul boodskap spuit vir enigiemand met 'n pols wat 'n spieël kan mis en bid dat genoeg mense sal sien of hoor om dit die belegging werd te maak. In plaas daarvan om te spuit en bid, te verfyn jou fokus om spesifieke nismarkte wat eintlik 'n behoefte aan die verband finansiering en dan mark vir mense net soos hulle. As jou ideale vooruitsig is 'n woonstel huurder betaal 1500 per maand, vind dan die woonstel kompleks waar die mense woon en pas jou bemarking boodskap net vir hulle. Jou reaksie koers sal optrek en jou koste per kliënt sal afgaan wanneer jy begin om jou mark te teiken. Sonde 8 - Nie Onderskei jouself Het jy geweet dat jou vooruitsig ontvang, op die gemiddelde, meer as 3000 bemarking indrukke per dag Met alles wat warboel wat jy hoef te kompeteer met, hoe maak jy jou verband besigheid uitstaan ​​Hoe kan jy onderskei jou verband besigheid op 'n manier wat jou skei van die kompetisie is dit met advertensies wat sê, die beste pryse, goeie diens en of onbevooroordeelde advies Nope. Niemand anders sê dieselfde ding wat jy nodig het om jou besigheid te onderskei in 'n manier wat maak jy staan ​​uit die skare en kry opgemerk. 'N eenvoudige manier om dit te doen is om 'n maat unique selling proposition wat jou teikenmarkte warm knoppies treffers en vul 'n diens gaping wat nie vervul word deur jou mededingers te skep. Hou ook 'n ogie oor die bemarking wat regtig jou aandag vang en maak 'n aantekening daarvan. leen en dan verander die strategieë en idees om jou eie unieke en dwingende boodskap te skep. Die ware, die meerderheid van die verband professionele pleeg een of meer van hierdie bemarking sondes, maar jy kan bekeer en verbeter. My uitdaging aan jou is om net een of twee sondes wat julle pleeg neem en fokus op hulle te verbeter. Wanneer jy het hulle verbrysel, skuif na 'n ander sonde en oorwin dit. Sakesukses lei gewoonlik uit die verbintenis tot die maak van klein inkrementele verbeterings met verloop van tyd. Deur baie beskou as die nasies wat lei Verband Marketing Coach wees. Doren is toegewyde te help verband professionele meer kliënte met minder moeite te lok sedert 2005 Aldana is ook die skrywer van 'n Verband Marketing Audio CD getiteld, 21 Secrets van Superstar Mortgage Brokers en lening beamptes om hier te kom u gratis kopie klik. Om toegang tot die bewese verband bemarking hulpbronne en winsgewende produksie gereedskap in hierdie artikel bespreek, deel van ons verband bemarking afrigting program. License Aansoeker Kontrolelys Ons het 'n deeglike aansoeker kontrolelys in ons volgehoue ​​poging om die prosedures ons kliënte moet volg ten einde te vereenvoudig om voorbereid effektief te bereik hul forex, binêre opsies of 'n belegging lisensiëring doelwitte. 1. minimum kapitaalvereistes Elke forex of binêre opsies firma moet deponeer en 'n minimum kapitaal in stand te hou soos vereis deur toepaslike regulasies van die land waar die lisensie aansoek ingedien word. Kontak ons ​​om uit te vind wat is die minimum kapitaal vereistes vir die gekose tipe lisensie in 'n bepaalde jurisdiksie. 2. Aansoek vir Associated Fooie Elke regulerende owerheidsheffings sekere aansoek verwerking en lisensiegelde hierdie wissel van jurisdiksie tot jurisdiksie en ook afhang van die tipe / kategorie lisensie waarvoor aansoek gedoen word. Daarbenewens sal jy moet voorsiening maak vir regs - en konsultasiewerk, wat noodwendig jou lisensiëring proses te begelei. Ons sal in staat wees om jou te voorsien 'n kwotasie en inligting op jou versoek. 3. Die opstel van jou operasionele Kantoor Sekere jurisdiksies wat reguleer finansiële dienste vereis dat die lisensiehouer hou 'n volwaardige operasionele kantoor in die land waar die lisensie uitgereik word. Ons kan jou help met die opstel van jou kantoor soos per minimum vereistes wat deur regulasies bepaal. 4. Die indiensneming van gekwalifiseerde personeel gereguleerde finansiële dienste maatskappy deur behoorlik gekwalifiseerde en ervare personeel hanteer moet word ten einde beleggers geld te beskerm en in staat wees om positiewe finansiële resultate te lewer. Ons HR-eenheid kan alle relevante onderwerpe wat seleksie van die personeel, immigrasie en werkpermitte sluit hanteer, die opstel van dienskontrakte en, bowenal, kyk toereikendheid van die kandidate teen sleutelposisie in jou onderneming. 5. Persoonlike Omsigtigheidsondersoek dokumente Alle direkteure, bestuurders en aandeelhouers / voordelige eienaars van die maatskappye wat aansoek doen vir 'n forex, binêre opsies of 'n belegging aktiwiteite lisensie moet duidelik geïdentifiseer deur die aanbieding van gesertifiseerde afskrifte van hul identiteitsdokumente en bewys van hul woonadres. Direkteure en bestuurders moet ook hul relevansie vir die bedryf en professionele ervaring wys deur die vervaardiging van dokumentêre bewyse in die vorm van CV's, opvoeding grade en / of professionele sertifikate of andersins. Die aandeelhouers / voordelige eienaars moet wees in die posisie wees om hul goeie kredietwaardigheid te bewys aangesien dit hulle wat sal moet verseker en voldoende kapitalisasie van die maatskappy in stand te hou. Nodeloos om te sê, al die genoemde individue moet geniet 'n goeie reputasie en besigheid integriteit. Dit is gestig op die grondslag van 'n onafhanklike tjeks wat deur die reguleerder en / of op die vervaardiging van bank en professionele verwysing briewe, skoon kriminele rekord sertifikate wat uitgereik is deur jou plaaslike polisie of ander wetstoepassingsagentskappe kan gedoen word. 6. sagteware en IT Reëlings Dit is algemeen bekend dat feitlik alle bedrywe tans aanlyn gedoen en as sodanig jou organisasie sou relevante sagteware vereis ten einde beleggings, buitelandse valuta of binêre opsies transaksies te verwerk. Ons is in 'n posisie om aanbeveling oor en hulp met die keuse en verkryging van die vereiste sagteware verskaf en raad gee oor vereistes paar reguleerders lê met betrekking tot IT en netwerk aangeleenthede. 7. Bemarking en Promotion Na 'n lisensie en die volledige set-up van jou besigheid nie op sigself waarborg dat jy kliënte sal kry. Jy sal hê om hulle te laat weet van jou bestaan ​​en dienste deur die daarstelling en implementering van 'n uitvoerbare bemarkingsplan en diens bemarking tegnieke. Die begin van besigheid het kennis en kundigheid om pasgemaakte bemarkingsplan vir jou firma te skep en om jou te voorsien met 'n unieke bemarking tegnieke en maniere om maksimum bemarkbare blootstelling en sukses te kry ten einde kliënte om jou forex en binêre opsies of 'n belegging besigheid te lok. Kontak ons ​​gerus indien jy enige hulp voor te berei vir jou forex lisensie application. Mortgage Broker Besigheidsplan Uitvoerende Opsomming Claremont Befondsing benodig is 'n uitstaande verband makelaars in diens van die uitleen behoeftes van Real Estate professionele, bouers en individuele huiskopers. Ons het toegang tot 'n volle omvang van die verband bronne en is toegewyd tot die vind van die regte lening - met die beste tariewe, terme en koste - om ons kliënte te voldoen unieke behoeftes. Hierdie firma is gekapitaliseer deur twee vernaamste beleggers, Joan Billings en Maureen skoen. Albei is gelisensieer makelaars met 'n gesamentlike ervaring van meer as 30 jaar in die bedryf. 1.1 Doelwitte Claremont Finansiering ten doel om 'n omvattende lening makelaar dienste aan te bied. Claremont Befondsing sal fokus op die verskaffing van persoonlike en gespesialiseerde dienste aan elke kliënt te ontmoet spesifieke behoeftes. Die primêre doelwitte van ons firma is: Word winsgewende bediening van die Real Estate beleggingsgeleenthede beskikbaar raak in die vinnig groeiende ou stad gedeelte van die stad. Ontwikkel 'n soliede, korporatiewe identiteit in ons gespesifiseerde teikenmark gebied. Een van die top makelaarsfirmas in die gebied deur ons derde jaar van die operasie, of voor. Besef 'n positiewe opbrengs op belegging binne die eerste 12 maande. 1.2 Sending Claremont Finansiering bied 'n hoë-gehalte verband stel dienste aan residensiële en sake-kliënte. Ons doel is om ons kliënte te voorsien met 'n billike hypotheekrente teen billike pryse, terwyl die behoud van ons kliënte ingelig en opgevoed deur die hele proses. Ons sal vriende en mentors om ons kliënte sowel as kwaliteit diensverskaffers geword. Claremont is 'n uitstekende plek om te werk, 'n professionele omgewing te skep wat is 'n uitdaging, lonende, kreatiewe en respek van idees en individue. Claremont uiteindelik bied uitstekende waarde vir sy kliënte en billike vergoeding aan sy eienaars en werknemers. Nodig werklike kaarte Ons beveel die gebruik van LivePlan as die maklikste manier om grafieke vir jou eie sakeplan te skep.


4 comments:

  1. Goeie dag


      Is u voornemens om rekeninge te betaal, 'n huis, werk toerusting te koop, te bou of te belê en inkomste te genereer. Vir 'n leningstransaksie kan u kontak NORTION LENING CONSULTANT nou vir 'n lening teen 'n koers van 2,5%. Dit is maklik, vinnig en veilig.

    Kontak inligting:

    E-pos: nortionloanconsultant@gmail.com

    Telefoonnommer: +1 409 210 4274 (SLEGS TEKST)

    Whatsapp: +1 409 210 4274

    FACEBOOK: Nortion Loan Consultant

    TWITTER: @nortionloanC

    INSTAGRAM ": @nionionloanconsultant


    U versoeke word verwag en ons verseker u dat u tevrede sal wees met ons diens.

    ReplyDelete
  2. Goeie dag,

      Nortion Loan Consultant is hier om seker te maak jy kry die beste lening vir jou besigheid of betaal rekeninge. Beantwoord net 'n paar eenvoudige vrae en voldoen aan die bepalings en voorwaardes.
      Kontak hulle nou vir 'n lening teen 2,5% in alle lening, dit is maklik, vinnig en veilig.

    Kontakinligting se:

    EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com

    Telefoonnommer: +1 409 210 4274 (SLEGS TEKST)

    Whatsapp: +1 409 210 4274

    FACEBOOK: Nortion Loan Consultant

    TWITTER: @nortionloanC

    INSTAGRAM: nortion_loan_consultant

    'N Leningstransaksie wat jy kan vertrou.

    ReplyDelete
  3. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    ReplyDelete
  4. Goeie dag,

      Soek u 'n dringende lening? Kontak nou die vinnigste lening van UNICREDIT vir u onmiddellike transaksie. Dit is vinnig maklik en veilig.

    KONTAK INLIGTING:

    E-pos: unicreditfastloan@gmail.com

    TELEFOON: +17815611941

    Facebook: Unicredit Fast Loan

    Instagram: vinnige lening van Unicredit

    Twitter: @FastUnicredit

    LinkedIn: vinnige lening van Unicredit

    Kry u FASTE LENING met slegs drie stappe.

    ReplyDelete